Wednesday 26 June 2013

Salam perkenalan

Blog ini tercetus untuk berkongsi informasi berkaitan makanan tambahan (supplement).
Saya mula mengambil dan mengamal supplement pada tahun 1992 iaitu Nona Roguy (makanan perbersih dalaman) diperkenalkan oleh kakak saya sewaktu saya sedang belajar kat Politeknik. Bila makan Nona Roguy saya kerap ke tandas..hmmm letih juga dibuatnya.
           Kemudian pada tahun 1999 saya dan suami telah diperkenalkan dengan supplement Shaklee (pelbagai vitamin semulajadi) oleh seorang kawan kpd suami. Saya makan calsium shaklee terus kena demam urat menggigil...tobat xnak makan dah...tapi atas nasihat ikhlas dari kawannya saya teruskan dan alhamdulillah penyakit cramp (simpul mengkarung) hilang. Sehingga ke hari ini saya terus mengamalkan Shaklee dan telah berkongsi masalah kesihatan (testimoni) dengan ramai kenalan. Bahagia hidup saya n family bila mkn shaklee ni sbb dh kurang berulang ke klinik. Klu x, setiap bulan confirm kena mkn ubat klinik.



2 comments: